loading...

دانلود فيلم

دانلود فيلم و سريال ايراني

بازدید : 156
17 دی 1399 زمان : 15:24

برندهای معروف سازنده تلویزیون هرروزه در پی جذب مشتریان بیشتر و راضی نگه داشتن طرفداران خود هستند و بر ای اساس اقدام به تولید محصولاتی کرده اند که احساس خوشی را به آن ها ارائه دهند. تلویزیون ال جی 55NANO79تلویزیون سونی 55X9500H تلویزیون 55TU7000 و تلویزیون ال جی 55NANO86 از جمله محصولاتی هستند که به دلیل امکانات فوق العاده وکیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مناسب خود را در دل مشتریان جای داده است. این چهار مدل طبق کارشناسی های انجام شده در سال 2020 توسط فروشگاه سلام بابا انجام شده است.

1) تلویزیون الجی 55NANO79:

تلویزیون ال جی 55NANO79 از مدرن ترین محصولات تولیدی این کمپانی کره ای می باشد که قاب باریک و شیوه دیزاین خاصش گویای لوکس بودن این مدل تلویزیون می باشد. صفحه نمایش تلویزیون ال جی بر پایه کیفیت تصویر (SUHD (Super Ultra HD می باشد که همراه با میزان رزولوشن 2160×3840 پیکسلی آن می توانید دقت و وضوح فوق‌ العاده بالای تصاویر را مشاهده کنید. همچنین فناوری نانوسل در صفحه نمایش تلویزیون ال جی به منظور نمایش حداکثر کیفیت رنگ عمل می کند. به کمک قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر AI 4K Upscaler نیز می توانید شاهد کیفیت بالای برنامه ها باشید. پشتیبانی از فرمت های مختلفی همچون Cinema HDR، HDR10 و HLG توسط صفحه نمایش تلویزیون ال جی به تجزیه و تحلیل رنگ ها می پردازد و رنگ هایی شفاف و واضح را به نمایش می گذارد. فناوری Local Dimming یا قابلیت علم کنترل نور در این تلویزیون ال جی NANO79 با مدیریت کردن نور صفحه نمایش این امکان را به وجود می آورد تا نور به صورت یکنواخت به تمام بخش های آن انتقال داده شود. سیستم صوتی این تلویزیون که از توان خروجی 20 وات بهره می برد، صدایی واضح و فراگیر را به گوش می رساند. بخش مهیج تلویزیون ال جی به قسمت اتصال به اینترنت و سیستم عامل webOS آن مربوط می‌شود که همراه با هوش مصنوعی ThinQ تکمالی از یک زندگی کاملاً مدرن و پیشرفته را در خانه خود حس می کنید. راه های ارتباطی این تلویزیون شامل پورت های HDMI و USB می باشد، که به کمک این پورت ها می توانید محتوای فایل های چند رسانه ای خود را بر روی تلویزیون به اجرا در بیاورید. هر کدام از گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2 کاربر را از برنامه ها، شبکه های جهانی و استانی بهره مند می سازد. همچنین با استفاده از کنترل جهانی (Universal Control) می توان تمامی دستگاه ها نظیر دی وی دی، سینما خانگی و غیره را به صورت هوشمند کنترل کرد و به آنها دسترسی داشته باشید. حال با همراهی کردن ما در بخش های دیگر، مزایای این تلویزیون 55 اینچ بیش از پیش برایتان آشکار می شوند و چه بسا در پایان این نقد و بررسی همین مدل تلویزیون ال جی سال 2020 را برای خانه خود برگزینید.

ال جی در سال 2020 از کیفیت تصویر(Super Ultra High Deffinition) برای تلویزیون بالارده ی 55NANO79 بهره گرفت. در واقع کیفیت تصویر 4K که در حال حاظر بالاترین سطح از کیفیت تصویر در بین نمایشگرهای خانگیست رنگ های طبیعی همراه با صحنه های زنده را جلوی چشم کاربر نمایان می سازد. تعداد پیکسل های نمایشگر تلویزیون 55 اینچ ال جی به بیش از 8.2 میلیون پیکسل می رسند که همگی سعی دارند تا کیفیت بالای تصاویر را به صورت کاملاً دقیق و برجسته به رخ بکشند. در کل باید گفت کوالتی تصویر 4K اجازه می دهد کیفیت بالا در هر برنامه به خوبی لحاظ شود تا شما بتوانید هر صحنه را دقیق و واضح مشاهده کنید.

توان صدای 20 وات و از همه مهمتر وجود فناوری پردازش صوتی همگی از خصوصیات برجسته و عالی صدای تلویزیون SUHD ال جی 55NANO79 محسوب می شوند. این تلویزیون 55 اینچ که با قدرت صوتی 20 وات همراه شده کاربر را از صدایی کاملاً با کیفیت بهره مند می کند. به عبارتی بلندگوهای تلویزیون ال جی صدای اَبَر قدرت سیستم صوتی ها را به رخ می کشاند و کاری می کند تا کاربر تصور کند که در یک محیط ورزشی قرار گرفته شده است. این یعنی اینکه صدایی که از هر کدام از بلندگوهای تلویزیون ال جی بیرون می آید آنچنان همه جانبه و فراگیر می باشد که گوش کاربر به صورت کامل در صدایی با کیفیت غوطه ور می‌شود.

2) تلویزیون سونی 55X9500H:

تلویزیون سونی 55X9500H در سال 2020 و با هدف خدمت به کاربران توسط کمپانی سونی تولید و عرضه بازار جهانی شد. جای دادن سبکی از طراحی بسیار شیک در ال ای دی سونی زیبایی خاصی را به محیط دعوت می‌کند. علاوه براین مهمترین مشخصه این LED سونی به بخش هوشمند آن مربوط می‌شود. یک بستر نرم‌افزاری کاملاً هوشمند که به کمک قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل اندروید، محیطی بسیار لذت‌بخش و مفرح را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. وجود برخی ویژگی‌ها همچون سازگار با محصولات اپل به کمک برنامه Apple Air Play می‌باشد که این مدل ال ای دی 4K را از سایر تلویزیون‌های موجود در بازار متمایز کرده است. از این گذشته بخش صدا و تصویر LED سونی نیز با دست پر به سراغ کاربران آمده‌اند به صورتیکه همراه با کیفیت تصویر 4K و توان بالای 30 وات هرگز از انتخاب این مدل تلویزیون اسمارت پشیمان نمی‌شوید. این ال ای دی به عنوان یکی از مدل‌های بالارده و صد البته محبوب زندگی نوینی را برایتان به وجود می‌آورد که شما نیز اگر دوست دارید تنوع را به زندگی تان راه دهید پس چه بهتر همین مدل تلویزیون 4K سونی 55X9500H را برگزینید. علاوه بر تمامی ویژگی‌های عالی این مدل، شرکت سونی مشخصات بسیار زیادی را در این مدل تلویزیونش گنجانده که توجه شما را به خواندن بخش های دیگر این نقد و بررسی جلب می‌کنیم.

یکی از بهترین شاهکارهای کمپانی سونی در سال 2020 عرضه برخی از تلویزیون‌های بالارده با دیزاین لوکس بود. بهتر است بگوییم تلویزیون 2020 سونی 55X9500H دارای جذابیت خاصی می‌باشد که انتخاب آن حتی مشکل سخت پسندان را حل کرده است. برتری این مدل ال ای دی نسبت به سایر مدل‌ها سادگی و در عین حال جذابیت آن است. قاب تلویزیون 4K سونی به دلیل جنس آلومینیومی‌اش تلویزیون را درست مانند یک اثر هنری خوش طرح نمایان می‎‌سازد و اگر بر روی د

یوار قرار بگیرد فضای منزلتان را از حالت سادگی بیرون می‌آورد. این مدل LED به دلیل سایز بزرگ 55 اینچی‌اش را می‌توانید بر روی دیوار نصب کنید و از فضایی کاملاً مرتب برخوردا شوید. برتری ال ای دی اسمارت سونی X9500H نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر این است که اگر آن را بر روی دیوار قرار دهید، هرگز با کابل‌های شلخته و در هم و برهم در اطراف آن مواجه نمی‌شوید. بهتر است بگوییم با قابلیت پنهان‌سازی کابل‌ها شما می‌توانید کابل‌های تلویزیون را به پشت آن هدایت کنید.

سیستم عامل و قابلیت اتصال به اینترنت به عنوان یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر تلویزیون‌های هوشمند امروزی نقش بسیار مهمی در زمینه دسترسی به برنامه‌ها و بخش‌های متنوع تلویزیون ایفا می‌کنند. به عنوان مثال ال ای دی 2020 سونی 55X9500H دارای سیستم عامل اندروید است که خوشبختانه در بین کاربران در سراسر جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. این سیستم عامل که دارای یک نوع رابط کاربری ساده است هم دسترسی راحت و سریع به اینترنت را برای کاربرانش مهیا می‌کند و هم اینکه نسبت به سایر تلویزیون‌ها بیش از 5000 برنامه گوناگون همچون Netflix را در دسترس می‌گذارد. لازم به ذکر است LED سونی علاوه بر اینترنت پر سرعت Wi-Fi از طریق پورت LAN نیز می‌تواند به اینترنت متصل شود.

3) تلویزیون سامسونگ55TU7000 :

تلویزیون سامسونگ 55TU7000 جزو برترین و خوش طرح‌ترین ال ای دی هایی است که این شرکت با تولید آن در سال 2020 قدمی متفاوت در عرصه‌ی تلویزیون‌هایش برداشت. توجه به خصوصیاتی همچون طراحی و امکانات پیشرفته‌ی این نوع ال ای دی گزینه‌ای عالی را در اختیار کاربران قرار داد. در ابتدا صفحه‌‌نمایش این تلویزیون نظرها را به خود جلب می‌کند چراکه با کیفیت تصویر 4K و از همه مهمتر موتور تصویر کریستالی همراه شده است. همچنین مرورگر وب و سیستم عامل تایزن نیز به کمک صفحه Smart Hub به جستجوهای هوشمند شما وسعت می‌دهد. اگر بخواهیم بیشتر به خصوصیات عالی و هوشمند این LED نگاهی بیندازیم باید گفت به وسیله جستجوی صوتی و هوش مصنوعی می‌توانید هم دستگاه‌های هوشمند منزل را به وسیله ریموت کنترل در دست خود داشته باشید و هم اینکه از طریق صدا دستور مد نظر را بدهید. از این گذشته صدا نیز به عنوان نقش تعیین‌ کننده در انتخاب تلویزیون با قدرت خروجی 20 وات و تقویت کننده صدا شما را با حداکثر کیفیت صدا مواجه می‌سازد. اما از همه اینها گذشته اگر شیوه طراحی تلویزیون نیز به همان اندازه سایر خصوصیات ال ای دی برایتان اهمیت دارد باید به شما مژده دهیم که TU7100 درست متناسب با خانه لوکس شما طراحی شده است.

بدون شک تلویزیون‌های 2020 سامسونگ خصوصاً ال ای دی 55TU7000 آنچنان شیک و ماهرانه طراحی شده که گویی تلویزیونی مانند آن تاکنون طراحی نشده است. لازم نیست دقیق به این تلویزیون 55 اینچ نگاه کنید چراکه از دور نیز راحت می‌تواند نظر کاربر را به سمت خود بکشاند. در حقیقت این LED درست مانند مدل سال قبل خود یعنی RU7100 با قاب باریک و پایه‌های دو شاخه‌ای طراحی شده است. سایز بزرگ این ال ای دی کاربر را مجاب به استفاده از براکت دیواری می‌کند چراکه دلیل خوبی است تا LED در اتاق نشیمن شما محیطی سینمایی را برایتان فراهم آورد. شاید انتخاب بر سر دو مدل RU7100 و TU7000 کمی برایتان سخت باشد اما ما با پیشنهاد همین مدل ال ای دی TU7000 به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که با صرف قیمت مناسب فضای خانه‌ی خود را به یک باره تغییر و رنگ و لعابی شیک به آن می‌بخشید.

تنها ریموت کنترل چند منظوره و راهنمای جهانی کافیست تا قدم در دنیای هوشمند بگذارید! برای اثبات این جمله یک بار از منوی کاربر پسند سیستم عامل تایزن ال ای دی 55TU7000 کمک بگیرید. سیستم عامل این تلویزیون 4Kتایزن است که همراه با منوی آن در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت می‌توانید به هر چیزی دسترسی داشته باشید. قابلیت اتصال به موبایل نیز گزینه‌ای عالی برای دوست‌دران به تماشای محتوای دستگاه‌های هوشمند بر روی تلویزیون است. بهتر است بگوییم همراه با قابلیت اتصال به موبایل شما می‌توانید محتوای مورد دلخواه موجود بر روی گوشی را از طریق صفحه‌نمایش این LED مشاهده کنید. از همه اینها گذشته سامسونگ فکری به حال دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل نیز کرده چراکه این ال ای دی علاوه بر اتصال گوشی‌های دیگر؛ در عین حال نیز راحت می‌تواند با گوشی آیفون، آیپد و مک بوک ارتباط برقرار کند.

فرمان صوتی همانطورکه از نامش پیدا است کار دستور دادن به تلویزیون را دارد به صورتیکه همراه با آن دیگر لازم نیست ریموت کنترل را در دست بگیرید. شما به کمک دکمه‌ی جستجوی صوتی این تلویزیون بعد از دستور دادن از طریق صدای خود می‌توانید به پاسخ هر سوال برسید.

4) تلویزیون ال جی 55NANO86 :

تلویزیون ال جی 55NANO86 محصولی نوین همراه با امکانات پیشرفته است که ال جی در سال 2020 از آن رونمایی کرد. این ال ای دی جزو مدل‌های بالارده است که امکانات پیشرفته‌ی آن سبب شده تا راحت در بین کاربران محبوب شود. به عنوان مثال طراحی زیبا یکی از مهمترین فاکتورهای اصلی در این تلویزیون است. بعد از طراحی یکی دیگر از مشخصاتی که تلویزیون ال جی را کاربر پسند کرده بخش اسمارت یا همان هوشمند می‌باشد که با سیستم عامل webOS، مرورگر وب، قابلیت اتصال به موبایل و همچنین جستجوی صوتی همراه شده است. صفحه‌نمایش مورد دیگری در ال ای دی ال جی می‌باشد که با کیفیت تصویر 4K و پنل IPS و همچنین موتور پرادازشگر تصویر آلفا 7 راحت تصاویر فوق‌العاده زیبا و جذاب را بر روی نمایشگر به معرض نمایش قرار می‌دهد. صدا نیز بخش دیگری در این تلویزیون 2020 است که توان کلی 40 وات و فناوری صدای سه بعدی دالبی اتموس کیفیت صدای طبیعی را به معنای واقعی کلمه به گوش می‌رساند. حال در اینجا با بیان اینکه هر چند تلویزیون‌های دیگری نیز هم رده این ال ای دی 2020 تولید و طراحی شده‌اند اما به جرأت می‌توان گفت نانو 86 دست بسیاری از مدل‌های دیگر را از پشت بسته است. لذا همراهی کردن ما در بخش‌های دیگر این نقد و بررسی گویای صحت جمله بالا می‌باشد.

تلویزیون نانوسل ال جی مدل نانو 86 متناسب با خانه‌های لوکس طراحی شده است. برای اثبات چنین جمله‌ای کافی است تا این ال ای دی 2020 را بر روی دیوار بنشانید چراکه از هر طرف جذابیت خود را به رخ می‌کشاند. قاب تلویزیون به حدی باریک است که با فاصله بسیار کمی بر روی دیوار قرار می‌گیرد. بعد از قاب مورد دیگری که در این ال ای دی خودنمایی می‌کند سایز بسیار بزرگ صفحه‌نمایش است که حتی از پس محیط‌هایی با متراژ بسیار بالا نیز بر می‌آید. نمایشگر این تلویزیون به صورت تخت و بسیار نزدیک به قاب آن حک شده که این نزدیکی قاب و صفحه‌نمایش با یکدیگر حواس کاربر را بر روی صفحه‌ی تلویزیون متمرکز می‌کند. پایه‌ی هلالی شکل نیز مورد دیگری می‌باشد که در طراحی تلویزیون ال جی به کار گرفته شده است. این پایه به رنگ نقره‌ای بوده که با طراحی فوق‌العاده زیبایش هزینه خرید دکور را برایتان کاهش می‌دهد.

مرورگر وب، سیستم عامل، جستجوی صوتی و هوش مصنوعی تمام چیزهایی هستند که تلویزیون ال جی NANO86 به هر کدام یک مجهز می‌باشد. ال ای دی نانو 86 از طریق مرورگر وب کاربر را به دنیای مجازی دعوت می‌کند، که در کنار سیستم عامل نیز می‌توانید دسترسی سریع و آسان به محتوای مد نظر داشته باشید. ریموت کنترل هوشمند این ال ای دی از طریق دکمه‌ی لمسی آن و نیز منوی تلویزیون هر چیزی را در اختیار می‌گذارد. از طرفی دیگر اگر نمی‌خواهید ریموت کنترل را در دست بگیرید و در وقت خود برای جستجو صرفه جویی کنید می‌توانید از جستجوی صوتی کمک بگیرید. شما از طریق جستجوی صوتی به تلویزیون دستور می‌دهید و در مدت زمان کوتاهی به دستور مد نظر پاسخ داده می‌شود. هوش مصنوعی نیز مورد دیگری است که بخش هوشمند ال ای دی ال جی به آن مجهز می‌باشد. این برنامه‌‌‌ی هوش مصنوعی از طریق ریموت کنترل تلویزیون بر روی تمامی وسایل هوشمند نظارت کرده و در نتیجه شما می‌توانید از طریق کنترل هر چیزی را تنظیم کنید. علاوه براین برنامه‌های هوشمند تلویزیون آنچنان متنوع و گسترده هستند که هزاران فیلم و نمایش خانگی را در اختیار می‌گذارد.

برندهای معروف سازنده تلویزیون هرروزه در پی جذب مشتریان بیشتر و راضی نگه داشتن طرفداران خود هستند و بر ای اساس اقدام به تولید محصولاتی کرده اند که احساس خوشی را به آن ها ارائه دهند. تلویزیون ال جی 55NANO79تلویزیون سونی 55X9500H تلویزیون 55TU7000 و تلویزیون ال جی 55NANO86 از جمله محصولاتی هستند که به دلیل امکانات فوق العاده وکیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مناسب خود را در دل مشتریان جای داده است. این چهار مدل طبق کارشناسی های انجام شده در سال 2020 توسط فروشگاه سلام بابا انجام شده است.

1) تلویزیون الجی 55NANO79:

تلویزیون ال جی 55NANO79 از مدرن ترین محصولات تولیدی این کمپانی کره ای می باشد که قاب باریک و شیوه دیزاین خاصش گویای لوکس بودن این مدل تلویزیون می باشد. صفحه نمایش تلویزیون ال جی بر پایه کیفیت تصویر (SUHD (Super Ultra HD می باشد که همراه با میزان رزولوشن 2160×3840 پیکسلی آن می توانید دقت و وضوح فوق‌ العاده بالای تصاویر را مشاهده کنید. همچنین فناوری نانوسل در صفحه نمایش تلویزیون ال جی به منظور نمایش حداکثر کیفیت رنگ عمل می کند. به کمک قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر AI 4K Upscaler نیز می توانید شاهد کیفیت بالای برنامه ها باشید. پشتیبانی از فرمت های مختلفی همچون Cinema HDR، HDR10 و HLG توسط صفحه نمایش تلویزیون ال جی به تجزیه و تحلیل رنگ ها می پردازد و رنگ هایی شفاف و واضح را به نمایش می گذارد. فناوری Local Dimming یا قابلیت علم کنترل نور در این تلویزیون ال جی NANO79 با مدیریت کردن نور صفحه نمایش این امکان را به وجود می آورد تا نور به صورت یکنواخت به تمام بخش های آن انتقال داده شود. سیستم صوتی این تلویزیون که از توان خروجی 20 وات بهره می برد، صدایی واضح و فراگیر را به گوش می رساند. بخش مهیج تلویزیون ال جی به قسمت اتصال به اینترنت و سیستم عامل webOS آن مربوط می‌شود که همراه با هوش مصنوعی ThinQ تکمالی از یک زندگی کاملاً مدرن و پیشرفته را در خانه خود حس می کنید. راه های ارتباطی این تلویزیون شامل پورت های HDMI و USB می باشد، که به کمک این پورت ها می توانید محتوای فایل های چند رسانه ای خود را بر روی تلویزیون به اجرا در بیاورید. هر کدام از گیرنده های DVB-T2، DVB-C و DVB-S2 کاربر را از برنامه ها، شبکه های جهانی و استانی بهره مند می سازد. همچنین با استفاده از کنترل جهانی (Universal Control) می توان تمامی دستگاه ها نظیر دی وی دی، سینما خانگی و غیره را به صورت هوشمند کنترل کرد و به آنها دسترسی داشته باشید. حال با همراهی کردن ما در بخش های دیگر، مزایای این تلویزیون 55 اینچ بیش از پیش برایتان آشکار می شوند و چه بسا در پایان این نقد و بررسی همین مدل تلویزیون ال جی سال 2020 را برای خانه خود برگزینید.

ال جی در سال 2020 از کیفیت تصویر(Super Ultra High Deffinition) برای تلویزیون بالارده ی 55NANO79 بهره گرفت. در واقع کیفیت تصویر 4K که در حال حاظر بالاترین سطح از کیفیت تصویر در بین نمایشگرهای خانگیست رنگ های طبیعی همراه با صحنه های زنده را جلوی چشم کاربر نمایان می سازد. تعداد پیکسل های نمایشگر تلویزیون 55 اینچ ال جی به بیش از 8.2 میلیون پیکسل می رسند که همگی سعی دارند تا کیفیت بالای تصاویر را به صورت کاملاً دقیق و برجسته به رخ بکشند. در کل باید گفت کوالتی تصویر 4K اجازه می دهد کیفیت بالا در هر برنامه به خوبی لحاظ شود تا شما بتوانید هر صحنه را دقیق و واضح مشاهده کنید.

توان صدای 20 وات و از همه مهمتر وجود فناوری پردازش صوتی همگی از خصوصیات برجسته و عالی صدای تلویزیون SUHD ال جی 55NANO79 محسوب می شوند. این تلویزیون 55 اینچ که با قدرت صوتی 20 وات همراه شده کاربر را از صدایی کاملاً با کیفیت بهره مند می کند. به عبارتی بلندگوهای تلویزیون ال جی صدای اَبَر قدرت سیستم صوتی ها را به رخ می کشاند و کاری می کند تا کاربر تصور کند که در یک محیط ورزشی قرار گرفته شده است. این یعنی اینکه صدایی که از هر کدام از بلندگوهای تلویزیون ال جی بیرون می آید آنچنان همه جانبه و فراگیر می باشد که گوش کاربر به صورت کامل در صدایی با کیفیت غوطه ور می‌شود.

2) تلویزیون سونی 55X9500H:

تلویزیون سونی 55X9500H در سال 2020 و با هدف خدمت به کاربران توسط کمپانی سونی تولید و عرضه بازار جهانی شد. جای دادن سبکی از طراحی بسیار شیک در ال ای دی سونی زیبایی خاصی را به محیط دعوت می‌کند. علاوه براین مهمترین مشخصه این LED سونی به بخش هوشمند آن مربوط می‌شود. یک بستر نرم‌افزاری کاملاً هوشمند که به کمک قابلیت اتصال به اینترنت و سیستم عامل اندروید، محیطی بسیار لذت‌بخش و مفرح را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند. وجود برخی ویژگی‌ها همچون سازگار با محصولات اپل به کمک برنامه Apple Air Play می‌باشد که این مدل ال ای دی 4K را از سایر تلویزیون‌های موجود در بازار متمایز کرده است. از این گذشته بخش صدا و تصویر LED سونی نیز با دست پر به سراغ کاربران آمده‌اند به صورتیکه همراه با کیفیت تصویر 4K و توان بالای 30 وات هرگز از انتخاب این مدل تلویزیون اسمارت پشیمان نمی‌شوید. این ال ای دی به عنوان یکی از مدل‌های بالارده و صد البته محبوب زندگی نوینی را برایتان به وجود می‌آورد که شما نیز اگر دوست دارید تنوع را به زندگی تان راه دهید پس چه بهتر همین مدل تلویزیون 4K سونی 55X9500H را برگزینید. علاوه بر تمامی ویژگی‌های عالی این مدل، شرکت سونی مشخصات بسیار زیادی را در این مدل تلویزیونش گنجانده که توجه شما را به خواندن بخش های دیگر این نقد و بررسی جلب می‌کنیم.

یکی از بهترین شاهکارهای کمپانی سونی در سال 2020 عرضه برخی از تلویزیون‌های بالارده با دیزاین لوکس بود. بهتر است بگوییم تلویزیون 2020 سونی 55X9500H دارای جذابیت خاصی می‌باشد که انتخاب آن حتی مشکل سخت پسندان را حل کرده است. برتری این مدل ال ای دی نسبت به سایر مدل‌ها سادگی و در عین حال جذابیت آن است. قاب تلویزیون 4K سونی به دلیل جنس آلومینیومی‌اش تلویزیون را درست مانند یک اثر هنری خوش طرح نمایان می‎‌سازد و اگر بر روی د

یوار قرار بگیرد فضای منزلتان را از حالت سادگی بیرون می‌آورد. این مدل LED به دلیل سایز بزرگ 55 اینچی‌اش را می‌توانید بر روی دیوار نصب کنید و از فضایی کاملاً مرتب برخوردا شوید. برتری ال ای دی اسمارت سونی X9500H نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر این است که اگر آن را بر روی دیوار قرار دهید، هرگز با کابل‌های شلخته و در هم و برهم در اطراف آن مواجه نمی‌شوید. بهتر است بگوییم با قابلیت پنهان‌سازی کابل‌ها شما می‌توانید کابل‌های تلویزیون را به پشت آن هدایت کنید.

سیستم عامل و قابلیت اتصال به اینترنت به عنوان یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر تلویزیون‌های هوشمند امروزی نقش بسیار مهمی در زمینه دسترسی به برنامه‌ها و بخش‌های متنوع تلویزیون ایفا می‌کنند. به عنوان مثال ال ای دی 2020 سونی 55X9500H دارای سیستم عامل اندروید است که خوشبختانه در بین کاربران در سراسر جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. این سیستم عامل که دارای یک نوع رابط کاربری ساده است هم دسترسی راحت و سریع به اینترنت را برای کاربرانش مهیا می‌کند و هم اینکه نسبت به سایر تلویزیون‌ها بیش از 5000 برنامه گوناگون همچون Netflix را در دسترس می‌گذارد. لازم به ذکر است LED سونی علاوه بر اینترنت پر سرعت Wi-Fi از طریق پورت LAN نیز می‌تواند به اینترنت متصل شود.

3) تلویزیون سامسونگ55TU7000 :

تلویزیون سامسونگ 55TU7000 جزو برترین و خوش طرح‌ترین ال ای دی هایی است که این شرکت با تولید آن در سال 2020 قدمی متفاوت در عرصه‌ی تلویزیون‌هایش برداشت. توجه به خصوصیاتی همچون طراحی و امکانات پیشرفته‌ی این نوع ال ای دی گزینه‌ای عالی را در اختیار کاربران قرار داد. در ابتدا صفحه‌‌نمایش این تلویزیون نظرها را به خود جلب می‌کند چراکه با کیفیت تصویر 4K و از همه مهمتر موتور تصویر کریستالی همراه شده است. همچنین مرورگر وب و سیستم عامل تایزن نیز به کمک صفحه Smart Hub به جستجوهای هوشمند شما وسعت می‌دهد. اگر بخواهیم بیشتر به خصوصیات عالی و هوشمند این LED نگاهی بیندازیم باید گفت به وسیله جستجوی صوتی و هوش مصنوعی می‌توانید هم دستگاه‌های هوشمند منزل را به وسیله ریموت کنترل در دست خود داشته باشید و هم اینکه از طریق صدا دستور مد نظر را بدهید. از این گذشته صدا نیز به عنوان نقش تعیین‌ کننده در انتخاب تلویزیون با قدرت خروجی 20 وات و تقویت کننده صدا شما را با حداکثر کیفیت صدا مواجه می‌سازد. اما از همه اینها گذشته اگر شیوه طراحی تلویزیون نیز به همان اندازه سایر خصوصیات ال ای دی برایتان اهمیت دارد باید به شما مژده دهیم که TU7100 درست متناسب با خانه لوکس شما طراحی شده است.

بدون شک تلویزیون‌های 2020 سامسونگ خصوصاً ال ای دی 55TU7000 آنچنان شیک و ماهرانه طراحی شده که گویی تلویزیونی مانند آن تاکنون طراحی نشده است. لازم نیست دقیق به این تلویزیون 55 اینچ نگاه کنید چراکه از دور نیز راحت می‌تواند نظر کاربر را به سمت خود بکشاند. در حقیقت این LED درست مانند مدل سال قبل خود یعنی RU7100 با قاب باریک و پایه‌های دو شاخه‌ای طراحی شده است. سایز بزرگ این ال ای دی کاربر را مجاب به استفاده از براکت دیواری می‌کند چراکه دلیل خوبی است تا LED در اتاق نشیمن شما محیطی سینمایی را برایتان فراهم آورد. شاید انتخاب بر سر دو مدل RU7100 و TU7000 کمی برایتان سخت باشد اما ما با پیشنهاد همین مدل ال ای دی TU7000 به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که با صرف قیمت مناسب فضای خانه‌ی خود را به یک باره تغییر و رنگ و لعابی شیک به آن می‌بخشید.

تنها ریموت کنترل چند منظوره و راهنمای جهانی کافیست تا قدم در دنیای هوشمند بگذارید! برای اثبات این جمله یک بار از منوی کاربر پسند سیستم عامل تایزن ال ای دی 55TU7000 کمک بگیرید. سیستم عامل این تلویزیون 4Kتایزن است که همراه با منوی آن در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت می‌توانید به هر چیزی دسترسی داشته باشید. قابلیت اتصال به موبایل نیز گزینه‌ای عالی برای دوست‌دران به تماشای محتوای دستگاه‌های هوشمند بر روی تلویزیون است. بهتر است بگوییم همراه با قابلیت اتصال به موبایل شما می‌توانید محتوای مورد دلخواه موجود بر روی گوشی را از طریق صفحه‌نمایش این LED مشاهده کنید. از همه اینها گذشته سامسونگ فکری به حال دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل نیز کرده چراکه این ال ای دی علاوه بر اتصال گوشی‌های دیگر؛ در عین حال نیز راحت می‌تواند با گوشی آیفون، آیپد و مک بوک ارتباط برقرار کند.

فرمان صوتی همانطورکه از نامش پیدا است کار دستور دادن به تلویزیون را دارد به صورتیکه همراه با آن دیگر لازم نیست ریموت کنترل را در دست بگیرید. شما به کمک دکمه‌ی جستجوی صوتی این تلویزیون بعد از دستور دادن از طریق صدای خود می‌توانید به پاسخ هر سوال برسید.

4) تلویزیون ال جی 55NANO86 :

تلویزیون ال جی 55NANO86 محصولی نوین همراه با امکانات پیشرفته است که ال جی در سال 2020 از آن رونمایی کرد. این ال ای دی جزو مدل‌های بالارده است که امکانات پیشرفته‌ی آن سبب شده تا راحت در بین کاربران محبوب شود. به عنوان مثال طراحی زیبا یکی از مهمترین فاکتورهای اصلی در این تلویزیون است. بعد از طراحی یکی دیگر از مشخصاتی که تلویزیون ال جی را کاربر پسند کرده بخش اسمارت یا همان هوشمند می‌باشد که با سیستم عامل webOS، مرورگر وب، قابلیت اتصال به موبایل و همچنین جستجوی صوتی همراه شده است. صفحه‌نمایش مورد دیگری در ال ای دی ال جی می‌باشد که با کیفیت تصویر 4K و پنل IPS و همچنین موتور پرادازشگر تصویر آلفا 7 راحت تصاویر فوق‌العاده زیبا و جذاب را بر روی نمایشگر به معرض نمایش قرار می‌دهد. صدا نیز بخش دیگری در این تلویزیون 2020 است که توان کلی 40 وات و فناوری صدای سه بعدی دالبی اتموس کیفیت صدای طبیعی را به معنای واقعی کلمه به گوش می‌رساند. حال در اینجا با بیان اینکه هر چند تلویزیون‌های دیگری نیز هم رده این ال ای دی 2020 تولید و طراحی شده‌اند اما به جرأت می‌توان گفت نانو 86 دست بسیاری از مدل‌های دیگر را از پشت بسته است. لذا همراهی کردن ما در بخش‌های دیگر این نقد و بررسی گویای صحت جمله بالا می‌باشد.

تلویزیون نانوسل ال جی مدل نانو 86 متناسب با خانه‌های لوکس طراحی شده است. برای اثبات چنین جمله‌ای کافی است تا این ال ای دی 2020 را بر روی دیوار بنشانید چراکه از هر طرف جذابیت خود را به رخ می‌کشاند. قاب تلویزیون به حدی باریک است که با فاصله بسیار کمی بر روی دیوار قرار می‌گیرد. بعد از قاب مورد دیگری که در این ال ای دی خودنمایی می‌کند سایز بسیار بزرگ صفحه‌نمایش است که حتی از پس محیط‌هایی با متراژ بسیار بالا نیز بر می‌آید. نمایشگر این تلویزیون به صورت تخت و بسیار نزدیک به قاب آن حک شده که این نزدیکی قاب و صفحه‌نمایش با یکدیگر حواس کاربر را بر روی صفحه‌ی تلویزیون متمرکز می‌کند. پایه‌ی هلالی شکل نیز مورد دیگری می‌باشد که در طراحی تلویزیون ال جی به کار گرفته شده است. این پایه به رنگ نقره‌ای بوده که با طراحی فوق‌العاده زیبایش هزینه خرید دکور را برایتان کاهش می‌دهد.

مرورگر وب، سیستم عامل، جستجوی صوتی و هوش مصنوعی تمام چیزهایی هستند که تلویزیون ال جی NANO86 به هر کدام یک مجهز می‌باشد. ال ای دی نانو 86 از طریق مرورگر وب کاربر را به دنیای مجازی دعوت می‌کند، که در کنار سیستم عامل نیز می‌توانید دسترسی سریع و آسان به محتوای مد نظر داشته باشید. ریموت کنترل هوشمند این ال ای دی از طریق دکمه‌ی لمسی آن و نیز منوی تلویزیون هر چیزی را در اختیار می‌گذارد. از طرفی دیگر اگر نمی‌خواهید ریموت کنترل را در دست بگیرید و در وقت خود برای جستجو صرفه جویی کنید می‌توانید از جستجوی صوتی کمک بگیرید. شما از طریق جستجوی صوتی به تلویزیون دستور می‌دهید و در مدت زمان کوتاهی به دستور مد نظر پاسخ داده می‌شود. هوش مصنوعی نیز مورد دیگری است که بخش هوشمند ال ای دی ال جی به آن مجهز می‌باشد. این برنامه‌‌‌ی هوش مصنوعی از طریق ریموت کنترل تلویزیون بر روی تمامی وسایل هوشمند نظارت کرده و در نتیجه شما می‌توانید از طریق کنترل هر چیزی را تنظیم کنید. علاوه براین برنامه‌های هوشمند تلویزیون آنچنان متنوع و گسترده هستند که هزاران فیلم و نمایش خانگی را در اختیار می‌گذارد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 20

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 447
  • بازدید سال : 1616
  • بازدید کلی : 127233
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه